Skuteczna kampanie Google Ads z agencją Big Robot
Zwiększ swoja sprzedaż dzięki skutecznym i dobrze poprowadzonym kampaniom Google Ads (dawniej Google Adwords)
- Wysoka skuteczność kampanii
- Dla nowych kont 1200 zł GRATIS
- Raportowanie działań i wyników
- Brak opłaty startowej
- Opieka dedykowanego specjalisty
Realizujemy skuteczne kampanie Google Ads. Z Big Robot zwiększysz konwersje i pozyskasz nowych klientów. Przekonaj się już teraz!
Umów się na bezpłatną wycenę
Co oferujemy
Co zawiera oferta prowadzenia kampanii Google Ads (dawniej Adwords)?
Analizujemy branżę i ofertę, aby przygotować strategię dla kampanii Google Ads (AdWords). Konfigurujemy analitykę skuteczności i zachowań użytkowników, aby optymalizować kampanię i zapewnić najlepsze rezultaty. Dotrzemy do grupy docelowej i maksymalizujemy zyski. Zaufaj specjalistom z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Google Ads. Dzięki naszym narzędziom i wiedzy z zakresu marketingu, UI, UX i analityki, Twoja kampania będzie efektywniejsza, a koszty konwersji niższe.
Realizujemy wszystkie typy kampanii Google Ads
Kampanie Google Ads w sieci reklamowej
Kampanie Google Ads wideo (również YouTube)
Kampanie Google Ads remarketing
Google zakupy (produktowe)
Kampanie Google Ads w wyszukiwarce (reklamy tekstowe)
Kampanie Google Ads Performance Max
Zobacz jak się z nami współpracuje
Odbierz 1200 zł na kampanię Google Ads i 20% zniżki na pozycjonowanie
Jeżeli nigdy nie korzystałeś z Google Ads, to bardzo dobrze. Google nowym kontom przydziela 1200 zł na wydatki w kampanii Google Ads. Jeżeli masz u nas wykupione pozycjonowanie to dzięki dołożeniu pakietu Google Ads dostaniesz 20% stałej zniżki na pozycjonowanie
Google Ads cennik
Przykładowy koszt kampanii Google Ads
- Prowadzenie:
- 850 zł
- Budżet na reklamy
- 3000 zł
Co zyskujesz dzięki Google Ads
Czy kampanie Google Ads są dla mnie?
Dzięki reklamom Google Ads jesteś w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów. System Google Ads jest jednym z najbardziej przystępnych i wszechstronnych systemów reklamowych. Kampania Google Ads pomoże ci między innymi w:
Jakie kampanie Google Ads realizujemy
Typy kampanii Google Ads
Reklamy Google Ads w sieci wyszukiwania
Sieć wyszukiwania Google to zbiór witryn i aplikacji związanych z wyszukiwaniem, w których może wyświetlać się Twoja reklama. Gdy reklamujesz się w sieci wyszukiwania Google, Twoja reklama może być wyświetlana obok wyników wyszukiwania haseł związanych z jednym z Twoich słów kluczowych.
Kampanie Google Ads Performance Max
Kampanie maksymalizacji skuteczności pomagają poprawić skuteczność w stosunku do celów konwersji oraz zwiększyć liczbę i wartość konwersji dzięki inteligentnemu określaniu stawek do optymalizacji skuteczności w czasie rzeczywistym i w wielu kanałach
Kampanie Google Ads remarketing
Kampanie remarketingu dynamicznego wyświetlają poprzednim użytkownikom bardziej spersonalizowane reklamy na podstawie produktów i usług, które oglądali w Twojej witrynie.
Kampanie Google Ads w sieci reklamowej
Kampanie w sieci reklamowej Google zawierają atrakcyjne wizualnie reklamy. Dzięki sieci reklamowej możesz dotrzeć do milionów ludzi korzystających z witryn, aplikacji i usług należących do Google, takich jak YouTube i Gmail.
Kampanie Google zakupy(kampanie produktowe)
Jeśli jesteś sprzedawcą, kampanie produktowe mogą pomóc Ci promować asortyment online lub lokalnie, przyciągać ruch do Twojej witryny lub lokalnego sklepu i docierać do bardziej trafnych potencjalnych klientów.
Kampanie Google Ads wideo (również YouTube)
Kampanie wideo umożliwiają wyświetlanie Twoich reklam w filmach YouTube, a także witrynach i aplikacjach w sieci partnerów wideo Google.
Kampanie Google Ads dla twojej firmy
Co to są kampanie Google Ads?
Kampanie Google Ads to nic innego jak wyświetlanie z reklam w formie graficznej, tekstowej i wideo może być skuteczne dla promocji produktów i usług, pod warunkiem odpowiedniej konfiguracji. Opcje reklamowe w Google Ads (AdWords) obejmują kampanie w wyszukiwarce, aplikacjach i na serwisach współpracujących z Google. To forma marketingu internetowego PPC (Pay Per Click), gdzie płatność jest uzależniona od kliknięć, a nie wyświetleń reklamy. To opłacalny system, ponieważ płaci się za realne zainteresowanie, a nie za wyświetlanie reklamy. Możliwości promocji przedsiębiorstwa za pomocą Google Ads są liczne, a forma reklamy i miejsce jej występowania powinny być dostosowane indywidualnie.
Zobacz co jeszcze oferuje Big Robot
Sprawdź też kampanie Google Ads w innych miastach:
- Kampanie Google Ads Kielce
Najczęściej zadawane pytania
Co to jest Google Ads
Google Ads, poprzednio znany jako Google AdWords, to narzędzie reklamowe firmy Google oferujące wyświetlanie reklam tekstowych, produktowych w wyszukiwarce, reklam graficznych na sieci reklamowej Google Display Network oraz reklam wideo na platformie YouTube.
Ile trwa kampania Google Ads?
Po zakończeniu tworzenia kampanii, oczekujemy na akceptację reklam. Proces ten może trwać maksymalnie 24 godziny, jednak w rzeczywistości często zajmuje jedynie kilka godzin. Po zatwierdzeniu, kampanie zaczynają działać i pierwsze efekty mogą być widoczne już pierwszego dnia.
Ile zapłacę za kliknięcie w reklamę?
Promocja w Google Ads jest zależna od branży, w której działa dana firma. W bardziej zaawansowanych dziedzinach średni koszt kliknięcia jest wyższy. Koszt reklamy sklepu z odzieżą może być niski, np. kilka lub kilkanaście groszy za kliknięcie, jednak w przypadku reklamy usług finansowych lub pośrednictwa nieruchomości może wynieść nawet kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych za jedno kliknięcie. Wysoki koszt reklamy jest spowodowany tym, że pozyskanie nawet jednego klienta z Google Ads może przynieść firmie duże zyski.
Co wybrać, pozycjonowanie czy kampanie Google Ads?
Kampanie reklamowe Google Ads i pozycjonowanie nie wpływają negatywnie na siebie, a wręcz przeciwnie, świetnie ze sobą współpracują. Jeśli twoja firma posiada duży budżet marketingowy, to warto łączyć te dwa narzędzia, by uzyskać jak największy ruch i sprzedaż. Jeśli natomiast dysponujesz niewielkim budżetem, skup się na pozycjonowaniu, a jedynie od czasu do czasu inwestuj w Google Ads, np. w reklamę produktu w okresach wzmożonego ruchu. Pamiętaj jednak, że pozycjonowanie jest działaniem długoterminowym, które przynosi oczekiwane rezultaty, ale wymaga cierpliwości.
Czy konkurencja wyklikuje mój budżet kampanii?
oogle chroni swoich reklamodawców przed nieuczciwym klikaniem w ich reklamy dzięki specjalnym filtrom i analizie offline. Technologie takie jak sztuczna inteligencja i ciągły rozwój algorytmów pozwalają na wychwytywanie nietypowych ruchów w reklamach Google Ads i głębszą analizę kliknięć, np. pochodzenia i lokalizacji. Dzięki aktualizacjom i ulepszeniom algorytmów Google może wcześniej wykryć próby nieuczciwej konkurencji, jednak możesz też samodzielnie monitorować swoje reklamy.
Jak wyświetlać reklamy w Mapach Google?
Aby wyświetlać reklamy swojej firmy w wyszukiwarce w Mapach Google, należy:
- Włączyć funkcję lokalizacji w koncie Google Ads
- Uaktualnić lub utworzyć wizytówkę firmy w Profilu Firmy, zawierającą aktualne informacje
- Skierować reklamy na określone lokalizacje i ustawić stawki według lokalizacji
- Zoptymalizować słowa kluczowe, uwzględniając lokalizację i lokalne hasła wyszukiwania.
Czy Google Ads (AdWords) się opłaca?
Google Ads (AdWords) może generować koszty, ale jednocześnie daje szansę na wzrost przychodów. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i optymalizacji reklamy, można zauważyć znaczący wzrost zysków. Inwestycja w Google Ads jest warta rozważenia, jeśli celujesz w reklamę określonego produktu w okolicznościach świątecznych, lub chcesz zbudować rozpoznawalność swojej marki. Nawet niewielki budżet, w mniej konkurencyjnej branży, pozwala na generowanie dodatkowych zysków.
Oceń tekst
Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 4
Brak głosów - oceń jako pierwszy!